Recursos e Publicações
 
 
Data de inserção 03.12.2012 Visualizações 251 Downloads 21
 
Education and meaningful contexts
 
This paper suggests an approach that tries to understand the role of non-formal and informal learning in the construction of meanings of juvenile experience. For this we have brought to the discussion some research data collected from members of the scout movement, since this century-old organization, predominantly non-formal in nature, has developed its educational project on the basis of a belief that young people are actor-subjects in their own education.
 
Autor
José Palhares
Categorias
Escutismo
Públicos
Dirigentes
Formatos
Artigo
Dossiers
Trabalhos Académicos
 
Sugestões de Recursos e Publicações
 
Folhetos sobre Cargos e Funções de Equipa
Visualizações 1247 Downloads 418
 
Fichas de Protecção Civil - 02
Visualizações 310 Downloads 42
 
Jornal Rover 2010
Visualizações 272 Downloads 15
 
Espiritualidade Escutista e Nova Evangelização
Visualizações 373 Downloads 66
2012 Copyright © Todos os direitos reservados - Corpo Nacional de Escutas