Recursos e Publicações
 
 
Data de inserção 03.12.2012 Visualizações 335 Downloads 21
 
Education and meaningful contexts
 
This paper suggests an approach that tries to understand the role of non-formal and informal learning in the construction of meanings of juvenile experience. For this we have brought to the discussion some research data collected from members of the scout movement, since this century-old organization, predominantly non-formal in nature, has developed its educational project on the basis of a belief that young people are actor-subjects in their own education.
 
Autor
José Palhares
Categorias
Escutismo
Públicos
Dirigentes
Formatos
Artigo
Dossiers
Trabalhos Académicos
 
Sugestões de Recursos e Publicações
 
Trivial da Selva
Visualizações 697 Downloads 194
 
Patrono São Nuno
Visualizações 445 Downloads 59
 
Jogo das Escolhas da Iª Secção
Visualizações 926 Downloads 288
 
Goodyear - Edição 09
Visualizações 334 Downloads 33
2012 Copyright © Todos os direitos reservados - Corpo Nacional de Escutas